Τώρα είναι Σάβ Νοέμ 18, 2017 8:24 am



Απαντήστε στο θέμα  [ 19 Δημοσιεύσεις ]    1, 2
Νεος ΚΟΚ (2017) 
Συγγραφέας Μήνυμα
New around here
New around here
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2017 9:32 pm
Δημοσιεύσεις: 2
Ευχαριστησε: 0 φορα
Τον ειπαν ευχαριστω: 0 φορα
Share on FacebookShare on TwitterShare on TuentiShare on DiggShare on DeliciousShare on TumblrShare on Google+
Το πρόβλημα δε λύνεται με τη λογική της "τιμωρίας". Πολλές φορές έχω ακούσει για εντολές προς αστυνομικούς σχετικά με το πόσες κλήσεις πρέπει να κόψουν σε μια ημέρα για υπερβολική ταχύτητα ή το πόσους μεθυσμένους πρέπει να πιάσουν. Πρέπει να αποφασίσεις ότι θα αναθέσεις σε ανθρώπους σχετικούς με το αντικείμενο να βρουν λύση και να τους ανταμείψεις γι' αυτό.

Χωρίς να είμαι ειδικός παραθέτω μερικές ιδέες:

1. Υπερβολική ταχύτητα στις εθνικές οδούς. Στα διόδια έχουν ήδη κάμερες που ανιχνεύουν τον αριθμό κυκλοφορίας. Είναι πάρα πολύ εύκολο να αποστέλλονται κεντρικά τα δεδομένα και να ελέγχεται πόσο χρόνο έκανες ανάμεσα σε δύο σταθμούς διοδίων. Αν π.χ. η απόσταση ανάμεσα σε δύο σταθμούς είναι 60km και το όριο ταχύτητας είναι 120km/h, τότε αν το κάνεις σε λιγότερο από μισή ώρα, θα πρέπει εκτός από την απόδειξη των διοδίων, να λαμβάνεις και την κλήση σου. Αν έχεις ξεπεράσει κατά πολύ τα όρια, πάς στην άκρη όπου περιπολικό σου αφαίρει πινακίδες, δίπλωμα και ότι άλλο προβλέπεται. Άμεση εξακρίβωση της παράβασης και επι τόπου και η ποινή. Αυτά υπάρχουν ήδη σε χώρες του εξωτερικού. Π.χ. φίλος που μένει στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, που έλεγε ότι ενώ οι οδηγοί είναι απαράδεκτοι, κάνενας δεν περνάει με κόκκινο. Κάμερες καταγράφουν την παράβαση και ο παραβάτης λαμβάνει την ίδια στιγμή μήνυμα στο κινητό του για τα περαιτέρω.

2. Οδήγηση υπό την επήρρεια αλκοόλ. Ας πάρουμε την περίπτωση περιοχών κοντά σε ξενυχτάδικα, δεξιώσεις γάμων κλπ. Παρουσία της αστυνομίας, αλκοτέστ πριν πάνε στα κέντρα και ενημέρωση ότι θα παραμείνει εκεί η αστυνομία για αλκοτέστ όταν θα φεύγουν.

Είμαι σίγουρος ότι αν ερωτηθούν οι αστυνομικοί θα έχουν πολύ καλύτερες ιδέες. Αλλά θα πρέπει οι κυβερνήσεις να ξεφύγουν από την εμμονή της τιμωρίας και να ψάξουν για λύση. Ο στόχος της αστυνομίας δεν θα πρέπει να είναι πόσους θα πιάσει, αλλά πόσους "δεν θα πιάσει". Αν κάνένας δεν παραβιάζει τα όρια ταχύτητας και δεν πίνει πριν οδηγήσει τότε όλα ΟΚ.

Θα πρέπει να λειτουργούν σε κάποιο βαθμό με τη λογική του ιδιωτικού τομέα. Αν π.χ. είχαμε έναν αριθμό νεκρών και τραυματιών από τροχαία, τότε ο στόχος της αστυνομίας θα πρέπει να είναι π.χ. η μείωση των επόμενο χρόνο κατά 10%. Αν τα καταφέρουν, τότε να πληρωθούν αδρά και να πάρουν μπόνους. Έτσι κι αλλιώς το οικονομικό όφελος από τη μείωση θανάτων και τραυματισμών είναι τεράστιο. Αλλά αν δεν τα καταφέρουν, κάποιοι θα είναι υπόλογοι κι αν αυτό συνεχιστεί, τότε κάποιοι θα πρέπει και να απολυθούν.


Κυρ Νοέμ 05, 2017 2:12 pm
Προφίλ
Admin
Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 03, 2012 9:39 pm
Δημοσιεύσεις: 11313
Ευχαριστησε: 372 φορες
Τον ειπαν ευχαριστω: 212 φορες
Svalbard έγραψε:
Το πρόβλημα δε λύνεται με τη λογική της "τιμωρίας". Πολλές φορές έχω ακούσει για εντολές προς αστυνομικούς σχετικά με το πόσες κλήσεις πρέπει να κόψουν σε μια ημέρα για υπερβολική ταχύτητα ή το πόσους μεθυσμένους πρέπει να πιάσουν. Πρέπει να αποφασίσεις ότι θα αναθέσεις σε ανθρώπους σχετικούς με το αντικείμενο να βρουν λύση και να τους ανταμείψεις γι' αυτό.

Χωρίς να είμαι ειδικός παραθέτω μερικές ιδέες:

1. Υπερβολική ταχύτητα στις εθνικές οδούς. Στα διόδια έχουν ήδη κάμερες που ανιχνεύουν τον αριθμό κυκλοφορίας. Είναι πάρα πολύ εύκολο να αποστέλλονται κεντρικά τα δεδομένα και να ελέγχεται πόσο χρόνο έκανες ανάμεσα σε δύο σταθμούς διοδίων. Αν π.χ. η απόσταση ανάμεσα σε δύο σταθμούς είναι 60km και το όριο ταχύτητας είναι 120km/h, τότε αν το κάνεις σε λιγότερο από μισή ώρα, θα πρέπει εκτός από την απόδειξη των διοδίων, να λαμβάνεις και την κλήση σου. Αν έχεις ξεπεράσει κατά πολύ τα όρια, πάς στην άκρη όπου περιπολικό σου αφαίρει πινακίδες, δίπλωμα και ότι άλλο προβλέπεται. Άμεση εξακρίβωση της παράβασης και επι τόπου και η ποινή. Αυτά υπάρχουν ήδη σε χώρες του εξωτερικού. Π.χ. φίλος που μένει στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, που έλεγε ότι ενώ οι οδηγοί είναι απαράδεκτοι, κάνενας δεν περνάει με κόκκινο. Κάμερες καταγράφουν την παράβαση και ο παραβάτης λαμβάνει την ίδια στιγμή μήνυμα στο κινητό του για τα περαιτέρω.

2. Οδήγηση υπό την επήρρεια αλκοόλ. Ας πάρουμε την περίπτωση περιοχών κοντά σε ξενυχτάδικα, δεξιώσεις γάμων κλπ. Παρουσία της αστυνομίας, αλκοτέστ πριν πάνε στα κέντρα και ενημέρωση ότι θα παραμείνει εκεί η αστυνομία για αλκοτέστ όταν θα φεύγουν.

Είμαι σίγουρος ότι αν ερωτηθούν οι αστυνομικοί θα έχουν πολύ καλύτερες ιδέες. Αλλά θα πρέπει οι κυβερνήσεις να ξεφύγουν από την εμμονή της τιμωρίας και να ψάξουν για λύση. Ο στόχος της αστυνομίας δεν θα πρέπει να είναι πόσους θα πιάσει, αλλά πόσους "δεν θα πιάσει". Αν κάνένας δεν παραβιάζει τα όρια ταχύτητας και δεν πίνει πριν οδηγήσει τότε όλα ΟΚ.

Θα πρέπει να λειτουργούν σε κάποιο βαθμό με τη λογική του ιδιωτικού τομέα. Αν π.χ. είχαμε έναν αριθμό νεκρών και τραυματιών από τροχαία, τότε ο στόχος της αστυνομίας θα πρέπει να είναι π.χ. η μείωση των επόμενο χρόνο κατά 10%. Αν τα καταφέρουν, τότε να πληρωθούν αδρά και να πάρουν μπόνους. Έτσι κι αλλιώς το οικονομικό όφελος από τη μείωση θανάτων και τραυματισμών είναι τεράστιο. Αλλά αν δεν τα καταφέρουν, κάποιοι θα είναι υπόλογοι κι αν αυτό συνεχιστεί, τότε κάποιοι θα πρέπει και να απολυθούν.


Σωστός! Αν και η ιδεα με τα διοδια αφηνει "παραθυρακια" για αλλου ειδους πραγματα, σιγουρα ειναι μια μεθοδος, μειωσης της ταχυτητας και μαλιστα χωρις κοπο. Θα μπορουσε να εφαρμοστει σημερα.

Επισης τα μεγαλα προστιμα, ανοιγουν "παραθυρα" και βαζουν σε πειρασμο και τους αστυνομικους/τροχονομους. Αν ειναι να μου παρουν το διπλωμα ή/και να πληρωσω κανα χιλιαρικο, γιατι να μην δωσω 300-500 στον τροχονομο και να την γλιτωσω "φτηνοτερα"; Ο τροχονομος που αμοιβεται με μισθους πεινας, γιατι να μην μπει στον πειρασμο να τα παρει;

Τεσπα... μεγαλη κουβεντα και δεν προκειτε να αλλαξει κατι. Στην Ελλαδα συνηθιζουμε να χτυπαμε το σαμαρι, σε πολλα θεματα και να αφηνουμε τα προβληματα να διαιωνιζονται, μονο και μονο για "εισπρακτικους" λογους.

_________________
Ο χειμώνας έρχεται...
Εικόνα
Κανόνες Λειτουργίας - Ανάρτηση Φωτογραφιών - BBCodes - Αποποίηση Ευθυνών


Κυρ Νοέμ 05, 2017 3:06 pm
Προφίλ WWW
Master Prepper
Master Prepper
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Μαρ 23, 2012 4:40 pm
Δημοσιεύσεις: 1384
Ευχαριστησε: 0 φορα
Τον ειπαν ευχαριστω: 6 φορες
ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΣΠΙΡΤΖΗ
Κάθε δήμος, μετά την ψήφιση του σχεδίου νόμου, θα πρέπει να εφαρμόσει ένα πλάνο με το οποίο θα φτιάξει σηματοδότηση για τους υπάρχοντες ποδηλατοδρόμους. Για όσες όμως περιοχές δεν έχουν (σ.σ.: ποδηλατοδρόμους), επιβάλλεται να εγκαταστήσουν έστω πινακίδες και φανάρια και οι οδηγοί ποδηλάτων να κινούνται νόμιμα πια στις λεωφορειολωρίδες. Αναμένονται το αμέσως επόμενο διάστημα σχετικές υπουργικές αποφάσεις, στις οποίες θα προσδιορίζονται τα πρόστιμα για τους παραβάτες ποδηλάτες.

Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, η απουσία ενιαίου σχεδίου, για το πού δηλαδή μπορούν να μετακινούνται τα ποδήλατα, οφείλεται στην έλλειψη υποδομών και σε αυτή τη φάση το ΥΠΟΜΕΔΙ αναγκάστηκε μόνο να ενσωματώσει τη συγκεκριμένη ενότητα. Οπως εξήγησε, για να υπάρξει κάτι περισσότερο από τη σηματοδότηση, χρειάζεται οι δήμοι και οι φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης να συνεργαστούν ούτως ώστε «να υπάρξει ένας ενιαίος σχεδιασμός». Ωστόσο, όπως τόνισε ο κ. Σπίρτζης κατά την παρουσίαση του νομοσχεδίου, υπάρχουν τμήματα ποδηλατοδρόμων σε αρκετές περιοχές.
Τι περιλαμβάνει το νομοσχέδιο;

Φωτεινή σηματοδότηση για τους ποδηλάτες

[*]1. Οι ποδηλάτες υποχρεούνται να συμμορφώνονται με τις ενδείξεις των ειδικών γι’ αυτούς φωτεινών σηματοδοτών ως ακολούθως, εκτός αν η ρύθμιση της κυκλοφορίας γίνεται από τροχονόμους κατά διάφoρo τρόπο.

α) Πράσινο σταθερό φως με σύμβολο ποδήλατου: Ο ποδηλάτης προχωρεί κατευθείαν μπροστά ή στρίβει προς τα δεξιά ή αριστερά εκτός εάν άλλο σήμα ή πινακίδα απαγορεύει την κατευθείαν κίνηση ή στροφή. Ο ποδηλάτης υποχρεούται και αν ακόμη ο φωτεινός σηματοδότης έχει πράσινη ένδειξη, κινούμενος κατευθείαν μπροστά, να παραχωρεί προτεραιότητα σε όχημα ή ποδήλατο ή πεζό, που κινείται ακόμη από προηγούμενη σηματοδότηση, στρίβοντας δε να παραχωρεί προτεραιότητα στους ποδηλάτες ή τους πεζούς οι οποίοι κινούνται στην οδό στην οποία πρόκειται να εισέλθει.

β) Ερυθρό σταθερό φως με σύμβολο ποδηλάτου: Ο ποδηλάτης υποχρεούται να σταματήσει προ της ειδικής γραμμής διακοπής πορείας ή, αν δεν υπάρχει τέτοια, σε αρκετή απόσταση από το σηματοδότη, ώστε η σηματοδότηση να είναι σε αυτόν ευχερώς ορατή, να παραμένει δε σε στάση μέχρις ότου ανάψει η πράσινη ένδειξη του ποδηλάτη. Επίσης, υποχρεούται να μην εισέρχεται στον οδικό κόμβο, ούτε να κινείται πάνω στις διαβάσεις πεζών ή ποδηλάτων, εάν o σηματοδότης είναι τοποθετημένος στο μέσο ή στην απέναντι πλευρά του κόμβου.

γ) Κίτρινο σταθερό φως με σύμβολο ποδήλατου: O ποδηλάτης υποχρεούται να σταματήσει, όπως και προ ερυθρού συμβόλου ποδηλάτου, εκτός αν βρίσκεται τόσο κοντά στο σηματοδότη, ώστε να μην μπορεί να κάνει αυτό με ασφάλεια.

δ) Απλό ή διπλό κίτρινο φως με σύμβολο ποδηλάτου, το οποίο αναβοσβήνει (αναλάμπoν): O ποδηλάτης υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς, στους ποδηλάτες και στα οχήματα.

ε) Πράσινο φως με σύμβολο ποδηλάτου και με ένα ή περισσότερα βέλη από κάτω: Ο ποδηλάτης μπορεί να προχωρήσει μόνο προς την κατεύθυνση που δείχνει το βέλος ή τα βέλη. Βέλος προς τα πάνω σημαίνει υποχρεωτική κίνηση κατευθείαν μπροστά.

στ) Ερυθρό φως με σύμβολο ποδηλάτου και με ένα βέλος από κάτω: Ο ποδηλάτης απαγορεύεται να κινηθεί προς την κατεύθυνση που δείχνει το βέλος και υποχρεούται να σταματήσει το ποδήλατό του, όπως και προ ερυθρού συμβόλου ποδηλάτου.

ζ) Κίτρινο φως με σύμβολο ποδηλάτου και με ένα βέλος από κάτω το οποίο είναι σταθερό ή αναβοσβήνει: Ο ποδηλάτης έχει τις αυτές υποχρεώσεις, όπως και προ κίτρινου συμβόλου ποδηλάτη.

2. Σηματοδότες σε κοινή διάβαση ποδηλάτων και πεζών

α) Πράσινο φως με σύμβολο ατόμου που βαδίζει και με πράσινο σύμβολο ποδηλάτου από κάτω: Οι πεζοί και οι ποδηλάτες μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα.

β) Κόκκινο φως με σύμβολο ατόμου σε στάση και με κόκκινο σύμβολο ποδηλάτου από κάτω: Οι πεζοί και οι ποδηλάτες δεν μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα.

γ) Πράσινο φως με σύμβολο ατόμου που βαδίζει και με πράσινο σύμβολο ποδηλάτου από κάτω που αναβοσβήνει: Οι πεζοί και οι ποδηλάτες μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα με ιδιαίτερη προσοχή.

3. Σηματοδότες σε αποκλειστική διάβαση ποδηλάτων

α) Πράσινο φως με σύμβολο ποδηλάτου: Οι ποδηλάτες μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα.

β) Κόκκινο φως με σύμβολο ποδηλάτου: Οι ποδηλάτες δεν μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα.

γ) Πράσινο σύμβολο ποδηλάτου που αναβοσβήνει: Οι ποδηλάτες μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα με ιδιαίτερη προσοχή.

4. Εάν ο ποδηλάτης καταληφθεί στη διάβαση από την ερυθρά ένδειξη του σηματοδότη του (με το σύμβολο του ποδηλάτη σε στάση), δικαιούται να συνεχίσει την πορεία του προς την απέναντι πλευρά της οδού.

5. Οι φωτεινοί σηματοδότες τοποθετούνται κατακόρυφα με το ερυθρό φως πάντοτε πάνω και το πράσινο φως πάντοτε κάτω.

:histerically: :histerically: :histerically: :histerically: :histerically: :histerically: :histerically:
:histerically: :histerically: :histerically: :histerically: :histerically: :histerically: :histerically:


Δευτ Νοέμ 06, 2017 4:57 pm
Προφίλ
Admin
Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 03, 2012 9:39 pm
Δημοσιεύσεις: 11313
Ευχαριστησε: 372 φορες
Τον ειπαν ευχαριστω: 212 φορες
Οχι αλλο... θα σκασω απο τα γελια... :histerically:

_________________
Ο χειμώνας έρχεται...
Εικόνα
Κανόνες Λειτουργίας - Ανάρτηση Φωτογραφιών - BBCodes - Αποποίηση Ευθυνών


Δευτ Νοέμ 06, 2017 6:29 pm
Προφίλ WWW
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Απαντήστε στο θέμα   [ 19 Δημοσιεύσεις ]    1, 2


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
POWERED_BY

All copyrights reserved for Fugazigr.com. (2012)

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com