Τώρα είναι Κυρ Νοέμ 19, 2017 1:02 am



Απαντήστε στο θέμα  [ 19 Δημοσιεύσεις ]  1, 2  
Νεος ΚΟΚ (2017) 
Συγγραφέας Μήνυμα
Admin
Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 03, 2012 9:39 pm
Δημοσιεύσεις: 11318
Ευχαριστησε: 372 φορες
Τον ειπαν ευχαριστω: 212 φορες
Share on FacebookShare on TwitterShare on TuentiShare on DiggShare on DeliciousShare on TumblrShare on Google+
Ή θα μεινουμε ολοι χωρις διπλωματα ή οπως ειναι, θα τον πεταξουν στα σκουπιδια (τον ΚΟΚ).

Παράθεση:
«Η πρόθεσή μας είναι ένας κώδικας κοινωνικής συμπεριφοράς και αξιών» τόνισε ο Χρήστος Σπίρτζης ανακοινώνοντας την εισαγωγή κωδικοποίσης σε χαμηλής, μεσαίας και υψηλής παραβατικότητας παραβάσεις, ενώ εισάγονται οι κατηγορίες συχνής πρόκλησης ατυχημάτων και αντικοινωνικής συμπεριφοράς

Σε αυτές τις κατηγορίες δεν θα υπάρχουν πρόστιμα, αλλά διοικητικές ποινές όπως η αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων για ένα χρονικό διάστημα. Στις παραβάσεις που προβλέπονται πρόστιμα, θα υπάρξει οριζόντια μείωση 40%, εκτός από τις παραβάσεις που ανήκουν στην κατηγορία της υψηλής παραβατικότητας, ενώ θεσπίζεται η προσαύξηση του προστίμου με εισοδηματικά κριτήρια - μέτρο από το οποίο εξαιρούνται η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη και άλλα ανάλογης σημασίας.

«Ξέρουμε ότι έχουν διατυπωθεί πολλές διαφωνίες για την εισαγωγή των εισοδηματικών κριτηρίων» σχολίασε ο Χρήστος Σπίρτζης. «Δεν πρόκειται για δογματισμό ακραίων κομουνιστικών δυνάμεων, το μέτρο αυτό ισχύει σε χώρες όπως η Ελβετία και η Φινλανδία» πρόσθεσε. Κατά τ' άλλα δίδεται η δυνατότητα αύξησης του ορίου ταχύτητας στις εθνικές οδούς από 130 σε 150 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ εισάγεται ρυθμιστικό πλαίσιο και για την κυκλοφορία των ποδηλάτων, με την εισαγωγή φωτεινής σηματοδότησης, οδικών σημάνσεων κλπ.

Εισάγονται τέλος θεσμοί ελέγχου για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα προκειμένου να παταχθεί το παράνομο εμπόριο εισαγωγής και πώλησης, καθώς και θεσμοί διαφάνειας στην έκδοση αδειών κυκλοφορίας και χορήγησης κρατικών πινακίδων. Θεσμοθετείται επίσης παρατηρητήριο τιμών στις οδικές μεταφορές προϊόντων και θωρακίζεται η μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων. Ειδική μέριμνα θα ληφθεί ακόμη για τη βιωσιμότητα των δημόσιων ΚΤΕΟ.

Συγκεκριμένα το νομοσχέδιο προβλέπει:

Οι οδηγοί πάσης φύσεως οχημάτων οι οποίοι κάνουν χρήση κινητού τηλεφώνου εν κινήσει χωρίς ακουστικά ασύρματης επικοινωνίας ή χωρίς να είναι αυτό τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση, τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση πινακίδων και άδειας ικανότητας οδήγησης οδηγού, από τον βεβαιούντα την παράβαση, για εξήντα (60) ημέρες.

Οι οδηγοί πάσης φύσεως οχημάτων οι οποίοι παρεμποδίζουν ράμπες διάβασης Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ) ή σταθμεύουν σε αποκλειστικές ή γενικές θέσεις στάθμευσης ΑμεΑ, τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση πινακίδων και άδειας ικανότητας οδήγησης οδηγού, από τον βεβαιούντα την παράβαση, για εξήντα (60) ημέρες. Σε περίπτωση που ο οδηγός του οχήματος δεν είναι παρών, αφαιρείται η άδεια ικανότητας οδήγησης του ιδιοκτήτη του οχήματος.

Οι οδηγοί, οι οποίοι χρησιμοποιούν με οποιοδήποτε τρόπο, έστω και για ελάχιστο χρόνο (όπως π.χ. για προσπέραση από τα δεξιά), τη λωρίδα εκτάκτου ανάγκης (Λ.Ε.Α.), καταστρατηγώντας τη χρήση που έχει οριστεί από την παράγραφο 9 του άρθρου 29 του ν.2696/1999 (Α'57), τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση πινακίδων και άδειας ικανότητας οδήγησης οδηγού, από τον βεβαιούντα την παράβαση, για εξήντα (60) ημέρες.

Οι οδηγοί βαρέων οχημάτων (φορτηγά, λεωφορεία, κ.λπ.), οι οποίοι κινούνται συνεχώς στην αριστερή λωρίδα ή την χρησιμοποιούν για προσπέραση και αιφνιδιάζουν τους κινούμενους σε αυτήν, τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδήγησης οδηγού, από τον βεβαιούντα την παράβαση, για τριάντα (30) ημέρες.

Οι οδηγοί πάσης φύσεως οχημάτων οι οποίοι απορρίπτουν αντικείμενα ή ουσίες που μπορούν να προκαλέσουν πυρκαγιά ή να ρυπάνουν το περιβάλλον (όπως τσιγάρα), τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση πινακίδων και άδειας ικανότητας οδήγησης οδηγού, από τον βεβαιούντα την παράβαση, για εξήντα (60) ημέρες.

Οι οδηγοί που παραβιάζουν τις διατάξεις για τη χρήση ζώνης ασφαλείας ή προστατευτικού κράνους τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση πινακίδων και άδειας ικανότητας οδήγησης οδηγού, από τον βεβαιούντα την παράβαση, για εξήντα (60) ημέρες.

Οι οδηγοί που παραβιάζουν τις διατάξεις για τη χρήση ειδικών μέσων συγκράτησης και προστασίας κατά τη μεταφορά παιδιών τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση πινακίδων και άδειας ικανότητας οδήγησης οδηγού, από τον βεβαιούντα την παράβαση, για εξήντα (60) ημέρες.

Για τις παραβάσεις των, σε περίπτωση υποτροπής εντός διαστήματος έξι (6) μηνών, η άδεια ικανότητας οδήγησης αφαιρείται για διπλάσιο χρονικό διάστημα και ο παραβάτης υποχρεούται σε επανεξέταση για την επανέκδοση αυτής.

Στον «Πίνακα ανώτατων επιτρεπόμενων ορίων ταχύτητας» το όριο των «130» αντικαθίσταται από το όριο των «150».

Φωτεινή σηματοδότηση για τους ποδηλάτες
1. Οι ποδηλάτες υποχρεούνται να συμμορφώνονται με τις ενδείξεις των ειδικών γι' αυτούς φωτεινών σηματοδοτών ως ακολούθως, εκτός αν η ρύθμιση της κυκλοφορίας γίνεται από τροχονόμους κατά διάφορο τρόπο.
α) Πράσινο σταθερό φως με σύμβολο ποδήλατου:
Ο ποδηλάτης προχωρεί κατευθείαν μπροστά ή στρίβει προς τα δεξιά ή αριστερά εκτός εάν άλλο σήμα ή πινακίδα απαγορεύει την κατευθείαν κίνηση ή στροφή. Ο ποδηλάτης υποχρεούται και αν ακόμη ο φωτεινός σηματοδότης έχει πράσινη ένδειξη, κινούμενος κατευθείαν μπροστά, να παραχωρεί προτεραιότητα σε όχημα ή ποδήλατο ή πεζό, που κινείται ακόμη από προηγούμενη σηματοδότηση, στρίβοντας δε να παραχωρεί προτεραιότητα στους ποδηλάτες ή τους πεζούς, οι οποίοι κινούνται στην οδό, στην οποία πρόκειται να εισέλθει.
β) Ερυθρό σταθερό φως με σύμβολο ποδηλάτου:
Ο ποδηλάτης υποχρεούται να σταματήσει προ της ειδικής γραμμής διακοπής πορείας ή, αν δεν υπάρχει τέτοια, σε αρκετή απόσταση από το σηματοδότη, ώστε η σηματοδότηση να είναι σε αυτόν ευχερώς ορατή, να παραμένει δε σε στάση μέχρις ότου ανάψει η πράσινη ένδειξη του ποδηλάτη. Επίσης, υποχρεούται να μην εισέρχεται στον οδικό κόμβο, ούτε να κινείται πάνω στις διαβάσεις πεζών ή ποδηλάτων, εάν ο σηματοδότης είναι τοποθετημένος στο μέσο ή στην απέναντι
πλευρά του κόμβου. γ) Κίτρινο σταθερό φως με σύμβολο ποδήλατου:
O ποδηλάτης, υποχρεούται να σταματήσει, όπως και προ ερυθρού συμβόλου ποδηλάτου, εκτός αν βρίσκεται τόσο κοντά στο σηματοδότη, ώστε να μην μπορεί να κάνει αυτό με ασφάλεια.
δ) Απλό ή διπλό κίτρινο φως με σύμβολο ποδηλάτου, το οποίο αναβοσβήνει (αναλάμπον):
O ποδηλάτης υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς, στους ποδηλάτες και στα οχήματα.
ε) Πράσινο φως με σύμβολο ποδηλάτου και με ένα ή περισσότερα βέλη από κάτω:
Ο ποδηλάτης μπορεί να προχωρήσει μόνο προς την κατεύθυνση που δείχνει το βέλος ή τα βέλη. Βέλος προς τα πάνω σημαίνει υποχρεωτική κίνηση κατευθείαν μπροστά.
στ) Ερυθρό φως με σύμβολο ποδηλάτου και με ένα βέλος από κάτω:
Ο ποδηλάτης απαγορεύεται να κινηθεί προς την κατεύθυνση που δείχνει το βέλος και υποχρεούται να σταματήσει το ποδήλατό του, όπως και προ ερυθρού συμβόλου ποδηλάτου.
ζ) Κίτρινο φως με σύμβολο ποδηλάτου και με ένα βέλος από κάτω το οποίο είναι σταθερό ή αναβοσβήνει:
Ο ποδηλάτης έχει τις αυτές υποχρεώσεις, όπως και προ κίτρινου συμβόλου ποδηλάτη.
2. Σηματοδότες σε κοινή διάβαση ποδηλάτων και πεζών
α) Πράσινο φως με σύμβολο ατόμου που βαδίζει και με πράσινο σύμβολο ποδηλάτου από κάτω:
Οι πεζοί και οι ποδηλάτες μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα.
β) Κόκκινο φως με σύμβολο ατόμου σε στάση και με κόκκινο σύμβολο ποδηλάτου από κάτω:
Οι πεζοί και οι ποδηλάτες δεν μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα.
γ) Πράσινο φως με σύμβολο ατόμου που βαδίζει και με πράσινο σύμβολο ποδηλάτου από κάτω που αναβοσβήνει:
Οι πεζοί και οι ποδηλάτες μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα με ιδιαίτερη προσοχή.

Σηματοδότες σε αποκλειστική διάβαση ποδηλάτων α) Πράσινο φως με σύμβολο ποδηλάτου:
Οι ποδηλάτες μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα. β) Κόκκινο φως με σύμβολο ποδηλάτου: Οι ποδηλάτες δεν μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα. γ) Πράσινο σύμβολο ποδηλάτου, που αναβοσβήνει.
Οι ποδηλάτες μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα με ιδιαίτερη προσοχή.

Εάν ο ποδηλάτης καταληφθεί στη διάβαση από τη ερυθρά ένδειξη του σηματοδότη του (με το σύμβολο του ποδηλάτη σε στάση), δικαιούται να συνεχίσει την πορεία του προς την απέναντι πλευρά της οδού.

Οι φωτεινοί σηματοδότες τοποθετούνται κατακόρυφα με το ερυθρό φως πάντοτε πάνω και το πράσινο φως πάντοτε κάτω.

Όπως αναφέρει το νομοσχέδιο με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών καθορίζονται οι κατηγορίες παραβάσεων που αφορούν τη ρύθμιση κυκλοφορίας ποδηλάτων, καθώς και οι επιβαλλόμενες διοικητικές κυρώσεις στους παραβάτες οδηγούς και στους παραβάτες ποδηλάτες.

Οι παραβάσεις που προβλέπονται από το ν. 2696/1999 (Α'57) «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως ισχύει, κατατάσσονται ανάλογα με την επικινδυνότητά τους, την προστασία της ζωής, της υγείας και της σωματικής ακεραιότητας των χρηστών του οδικού δικτύου, την ιδιαίτερη μέριμνα και προστασία για τις ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες, την ειδική πρόληψη της πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων, την αποτροπή των οδηγών μηχανοκίνητων οχημάτων από παραβάσεις, οι οποίες θέτουν κατά κανόνα σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα και τη ζωή των λοιπών χρηστών του οδικού δικτύου καθώς και την αναλογικότητα μεταξύ επικινδυνότητας της παράβασης και επιπτώσεων αυτής στην οδική ασφάλεια στις κάτωθι κατηγορίες:
α) Χαμηλής επικινδυνότητας (Ε1)
β) Μεσαίας επικινδυνότητας (Ε2).
γ) Υψηλής επικινδυνότητας (Ε3).

Περαιτέρω και ανεξάρτητα της κατηγορίας επικινδυνότητας, οι ανωτέρω παραβάσεις δύνανται να κατατάσσονται και στις κάτωθι κατηγορίες :
α) Πολύ υψηλής συχνότητας πρόκλησης ατυχημάτων (Σ1).
β) Αντικοινωνικής οδικής συμπεριφοράς (Σ2).

https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/ ... A.facebook

_________________
Ο χειμώνας έρχεται...
Εικόνα
Κανόνες Λειτουργίας - Ανάρτηση Φωτογραφιών - BBCodes - Αποποίηση Ευθυνών


Τετ Νοέμ 01, 2017 4:33 pm
Προφίλ WWW
Master Prepper
Master Prepper
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Σεπ 26, 2013 4:07 am
Δημοσιεύσεις: 1209
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Ευχαριστησε: 0 φορα
Τον ειπαν ευχαριστω: 45 φορες
Παράθεση:
Οι οδηγοί πάσης φύσεως οχημάτων οι οποίοι κάνουν χρήση κινητού τηλεφώνου εν κινήσει χωρίς ακουστικά ασύρματης επικοινωνίας ή χωρίς να είναι αυτό τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση, τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση πινακίδων και άδειας ικανότητας οδήγησης οδηγού, από τον βεβαιούντα την παράβαση, για εξήντα (60) ημέρες.


Γκρινιάρης mode on:
Τι θεωρείται "ειδική θέση";
Οι πάσης φύσεως βάσεις που πουλάνε για το ταμπλό ή το παρμπρίζ του αυτοκινήτου(αυτές με τη βεντουζα πχ);;
Δηλαδή αν δεν είναι σε βάση αλλά απλά "πεταμένο" επάνω στο ταμπλό ή στο διπλανό κάθισμα(πάντα σε ανοιχτή ακρόαση) θα τρως καμπάνα;

Αφαίρεση πινακίδων για παράβαση οδηγικής φύσης;
Δηλαδή αν (όντας κάτοχος νόμιμου διπλώματος για την κατηγόρια)..πάρω το αυτοκίνητο του φουγκ και με πιάσουν να μιλάω στο κινητό θα πάρουν τις πινακίδες του φουγκ για 60 μέρες; Τι φταίει αυτός;
Παρομοίως για τα επαγγελματικά/εταιρικά αυτοκίνητα.
Αν είναι θέμα καταλληλότητας/ικανότητας του αυτοκινήτου(κτεο-ελλείψεις-επικίνδυνες μετατροπές κτλ) το καταλαβαίνω να πάρεις τις πινακίδες τιμωρώντας το αυτοκίνητο...
Αν είναι όμως θέμα συμπεριφοράς του οδηγού γιατί τιμωρούν το αυτοκίνητο;;

Για τις θέσεις και διαβάσεις αναπήρων έχουν μεριμνήσει(και καλώς το κάνουν). Για τις περιπτώσεις που επηρεάζουν όμως και όλους τους άλλους, μούγκα.(διπλοπαρκαρισμένα-μπροστά σε εισόδους/εξόδους καταστημάτων-πεζοδρόμια κτλ).

_________________
Δυο πράγματα πρέπει να τα κρατάς πάντα καλά ακονισμένα. Το μαχαίρι σου και το μυαλό σου. Η αναφορά τους δεν έγινε με σειρά προτεραιότητας.


Τετ Νοέμ 01, 2017 7:11 pm
Προφίλ
Master Prepper
Master Prepper
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Μαρ 23, 2012 4:40 pm
Δημοσιεύσεις: 1384
Ευχαριστησε: 0 φορα
Τον ειπαν ευχαριστω: 6 φορες
Στην πραγματικοτητα δεν αλαζει κατι εκτως καποια πραγματα στις εξετασεις. Χωρις αστυνομευση θα εχει την τυχη των προηγουμενων νομων :bored:


Τετ Νοέμ 01, 2017 8:57 pm
Προφίλ
Admin
Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 03, 2012 9:39 pm
Δημοσιεύσεις: 11318
Ευχαριστησε: 372 φορες
Τον ειπαν ευχαριστω: 212 φορες
Επίσης διάβασα ότι θα απαγορεψουν την κίνηση φορτηγών σε εναλλακτικες διαδρομες αντί της Ε.Ο. Απο μία άποψη καλό είναι, αλλά θα φέρει κ αρνητικά.

_________________
Ο χειμώνας έρχεται...
Εικόνα
Κανόνες Λειτουργίας - Ανάρτηση Φωτογραφιών - BBCodes - Αποποίηση Ευθυνών


Πέμ Νοέμ 02, 2017 8:19 am
Προφίλ WWW
Master Survivalist
Master Survivalist
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Δεκ 06, 2013 4:22 pm
Δημοσιεύσεις: 2122
Ευχαριστησε: 121 φορες
Τον ειπαν ευχαριστω: 22 φορες
Μάλιστα... Δηλαδή λύσαμε όλα τα άλλα και ήρθε η ώρα για τα προστιμα.

Αφού έχουμε ειδικές λωρίδες για τα ποδήλατα....σε κάθε πόλη...
Αφου παντού στους δρόμους ανα 20 μέτρα έχει σκουπιδοτενεκέδες... Ακόμα και σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας...
Αφου όλοι οι ταχείας κυκλοφορίας έχουν επαρκή και ασφαλή πάρκινγκ...
Αφού σε όλη τη χώρα τα διόδια είναι άμεσα εκμεταλλευσιμα από το κράτος και όχι από εταιρείες, και όλα τα έσοδα πάνε στην συντήρηση - διάνοιξη του οδικού δικτύου της επικράτειας...
Αφού κάθε πόλη έχει χώρους στάθμευσης άμεσα εκμεταλλευσιμους από το κράτος ακόμα και στα μεγάλα αστικά κέντρα...
Αφού παντού υπάρχει επαρκή αστυνόμευση ...
Αφού η δημόσια συγκοινωνία είναι κρατική καθαρά και πάνω από όλα επαρκής (δεν περιμένεις δα και 30 λεπτά στη στάση) και η χρήση της (εισιτήριο κυρίως) είναι ίση για όλους(ανεργοι πχ. Κάποιες ομαδες δεν κόβουν εισιτήριο) ...

Αφού λοιπόν σα χώρα τα έχουμε λύσει όλα αυτά, και με αυτή αλλά και με τις προηγούμενες κυβερνήσεις....
Ήρθε η ώρα για τα προστιμα. Γιατί αρκετά ανεχθηκαμε τον κακομαθημένο Ελληνα που ενώ ζει σε μια χώρα που όλα δουλεύουν σαν ελβετικό ρολόι, αυτός συνεχιζει να συμπεριφερεται όπως του καπνίσει.

_________________
Όταν νιώθω καλά , βλέπω ειδήσεις , και μου περνάει αμέσως!!!


Πέμ Νοέμ 02, 2017 12:58 pm
Προφίλ
Prepper
Prepper
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 18, 2013 2:23 pm
Δημοσιεύσεις: 931
Ευχαριστησε: 39 φορες
Τον ειπαν ευχαριστω: 23 φορες
fugazigr έγραψε:
Επίσης διάβασα ότι θα απαγορεψουν την κίνηση φορτηγών σε εναλλακτικες διαδρομες αντί της Ε.Ο. Απο μία άποψη καλό είναι, αλλά θα φέρει κ αρνητικά.


Θα έχουν θέμα καθώς εντός Ε.Ο. υπάρχουν διόδια και μάλιστα αρκετά ακριβά για φορτηγά. Οφείλουν να δώσουν εναλλακτικές χωρίς διόδια.

Και δεν θα τους κυνηγήσει ο απλός φορτηγαντζής αλλά οι εταιρίες που έχουν μεγάλο στόλο και θα έχουν και αντίστοιχα πολύ μεγάλο κόστος.

Επιπλέον στις Ε.Ο. δεν επιτρέπουν φορτηγα τα σ/κ. Κι εκεί θα έχουν θέμα.

_________________
Survival of the Fittest....


Πέμ Νοέμ 02, 2017 1:00 pm
Προφίλ
Admin
Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 03, 2012 9:39 pm
Δημοσιεύσεις: 11318
Ευχαριστησε: 372 φορες
Τον ειπαν ευχαριστω: 212 φορες
petrosnt έγραψε:
fugazigr έγραψε:
Επίσης διάβασα ότι θα απαγορεψουν την κίνηση φορτηγών σε εναλλακτικες διαδρομες αντί της Ε.Ο. Απο μία άποψη καλό είναι, αλλά θα φέρει κ αρνητικά.


Θα έχουν θέμα καθώς εντός Ε.Ο. υπάρχουν διόδια και μάλιστα αρκετά ακριβά για φορτηγά. Οφείλουν να δώσουν εναλλακτικές χωρίς διόδια.

Και δεν θα τους κυνηγήσει ο απλός φορτηγαντζής αλλά οι εταιρίες που έχουν μεγάλο στόλο και θα έχουν και αντίστοιχα πολύ μεγάλο κόστος.

Επιπλέον στις Ε.Ο. δεν επιτρέπουν φορτηγα τα σ/κ. Κι εκεί θα έχουν θέμα.
Έτσι είναι. Να το δούμε στην πράξη, γιατί απο λόγια στην Ελλάδα, άλλο τίποτα.

_________________
Ο χειμώνας έρχεται...
Εικόνα
Κανόνες Λειτουργίας - Ανάρτηση Φωτογραφιών - BBCodes - Αποποίηση Ευθυνών


Πέμ Νοέμ 02, 2017 1:29 pm
Προφίλ WWW
Prepping student
Prepping student
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2015 12:54 pm
Δημοσιεύσεις: 415
Ευχαριστησε: 16 φορες
Τον ειπαν ευχαριστω: 38 φορες
Μετα απο αρκετες οχλησεις προς το 100 , με συνοδες επισκεψεις τροχαιων αλλα και Δημ αστυνομικων η πλατεια Αντιγονιδων στη Θεσσ/νικη δεν εχει στις διαβασεις αυτοκινητα παρκαρισμενα, φταιω σε μεγαλο βαθμο εγω που εδινα καθημερινα το τηλεφωνικο παρων μου οποτε μετα απο 1-2 ωρες τα ροζ χαρτακια κοσμουσαν τα παρμπριζ. προφανως και υπαρχουν πολλες καλες δικαιολογιες ...

Επι του παροντος μας λειπει η Παιδεια .Μεχρι να αποκτησουμε ειμαι υπερ των προστιμων και της αστυνομευσης.

Για κινητα-τσιγαρα -κοκκινα -ταχυτητα κτλ, να μαθουμε με το ζορικο αφου δεν λεμε να μαθουμε αλλιως

_________________
Εξειδίκευση είναι η διέξοδος της άγνοιας προς μίαν κατεύθυνσιν.


Πέμ Νοέμ 02, 2017 5:48 pm
Προφίλ
Admin
Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 03, 2012 9:39 pm
Δημοσιεύσεις: 11318
Ευχαριστησε: 372 φορες
Τον ειπαν ευχαριστω: 212 φορες
Οσο υπαρχει ατιμωρισια, μη εφαρμογη νομων και οι νομοι ειναι καθαρα εισπρακτικοι, δεν προκειτε να αλλαξει τιποτα. Για να υπαρξει παιδεια, θα πρεπει α) να υπαρχει σωστη εκπαιδευση των οδηγων/πεζων/ποδηλατων β) σωστη και συνεχεις εφαρμογη των νομων γ) σωστοι νομοι.

πχ... μιλας στο κινητο; σε επιασαν; Αντι για να σου παρουν το διπλωμα και να πληρωσεις 100-200-500-1000ευρω και στην πραξη, οχι μονο δεν θα μαθεις τιποτα, αλλα θα μισησεις τον τροχονομο και το συστημα, να σε στειλουν να κανεις κοινωνικη εργασια σε νοσοκομειο πχ ΚΑΤ, που ειναι γεματο με τροχαια. Ακομα καλυτερα, να σε στειλουν να καθαριζεις ταφους στο νεκροταφειο και να βλεπεις μανες, γυναικες, παιδια, να κλαινε που εχασαν μανα/πατερα/αδερφο, απο τροχαιο.

_________________
Ο χειμώνας έρχεται...
Εικόνα
Κανόνες Λειτουργίας - Ανάρτηση Φωτογραφιών - BBCodes - Αποποίηση Ευθυνών


Πέμ Νοέμ 02, 2017 9:44 pm
Προφίλ WWW
Prepping student
Prepping student
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2015 12:54 pm
Δημοσιεύσεις: 415
Ευχαριστησε: 16 φορες
Τον ειπαν ευχαριστω: 38 φορες
Στα έργα για το αεριο, εταιρειες ΑΒΑΞ, JP, BONATI, απασχολούν εργαζόμενους απ ολο τον κοσμο, ειδα Κολομβιανους, Γερμανους, Αυστριακούς, Ελληνες κ.α.

Κάθε πρωί οι οδηγοί (φαγάνες-φορτηγά-τσάπες κτλ), κάνουν αλκοτέστ, προκείμενου να διασφαλιστεί η ασφάλεια των εργαζόμενων. Λοιπόν ΌΛΟΙ Παναγιτσες, υπηρξε περιστατικο με σουρωμενο (επινε μεχρι τις 4πμ), απλα εχασε την δουλεια του και ξαναγυρισε στο χωριο του.Μπορει ο ιδιος να μην εμαθε (παιδεια), εμαθαν σιγουρα οι συναδελφοι του.

Ομοιως καμπανες επεφταν για οσους δεν φορουσαν ατομικα μεσα προστασιας. Εν ολιγοις, υπαρχει ενα πλαισιο αμα θες συννεχιζεις να υπαρχεις αρκει να συμμορφωνεσαι με τους κανονες. Αν δεν σ αρεσει να φορας ζωνη -κρανος, ή γουσταρεις να πινεις και να οδηγας-ή να κλεινεις ραμπες ειμαι ΑΠΟΛΥΤΑ υπερ του να σε ξεσκισουν . ΞΕΣΚΙΣΜΑ , ολοι το θυμουνται και μελλοντικα προσεχουν. Οσο για την παιδεια ,θελει χρονια, θελει σχολειο, θελει υπομονη και επιμονη απο δομες και οικογενεια και φυσικα ειναι το επιθυμητο. Ομως τωρα-αμεσα κλεινουν σπιτια, χανουμε ανθρωπους, χανουμε πολλα ευρω .

Αν ο νομος ειναι περισσοτερο εισπρακτικος, τοτε στην σημερινη πτωχευμενη Ελλαδα θα πιασει τοπο.Βαλτε και κοινωνικη εργασια δεν αντιλεγω, αλλα τον οικονομικο βιασμο θα τον θυμαται παντα.

Φυσικα οι δρομοι δεν ειναι καλοι, ουτε φωτισμος, ουτε καθαριοτητα αρκετη . Δεν το συγκρινω ομως ουτε το βαζω στη ζυγαρια με τον αλητη που αποφασιζει να σπειρει θανατο με το 2τονων λαμαρινα οπλο του.

_________________
Εξειδίκευση είναι η διέξοδος της άγνοιας προς μίαν κατεύθυνσιν.


Παρ Νοέμ 03, 2017 10:20 am
Προφίλ
Bushcrafter
Bushcrafter
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Ιαν 08, 2014 11:44 am
Δημοσιεύσεις: 2993
Ευχαριστησε: 113 φορες
Τον ειπαν ευχαριστω: 63 φορες
nektart έγραψε:
Αν ο νομος ειναι περισσοτερο εισπρακτικος, τοτε στην σημερινη πτωχευμενη Ελλαδα θα πιασει τοπο


τι εννοεις; :oops:

_________________
έσο έτοιμος;;;


Παρ Νοέμ 03, 2017 2:47 pm
Προφίλ
Admin
Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 03, 2012 9:39 pm
Δημοσιεύσεις: 11318
Ευχαριστησε: 372 φορες
Τον ειπαν ευχαριστω: 212 φορες
nektart έγραψε:
Στα έργα για το αεριο, εταιρειες ΑΒΑΞ, JP, BONATI, απασχολούν εργαζόμενους απ ολο τον κοσμο, ειδα Κολομβιανους, Γερμανους, Αυστριακούς, Ελληνες κ.α.

Κάθε πρωί οι οδηγοί (φαγάνες-φορτηγά-τσάπες κτλ), κάνουν αλκοτέστ, προκείμενου να διασφαλιστεί η ασφάλεια των εργαζόμενων. Λοιπόν ΌΛΟΙ Παναγιτσες, υπηρξε περιστατικο με σουρωμενο (επινε μεχρι τις 4πμ), απλα εχασε την δουλεια του και ξαναγυρισε στο χωριο του.Μπορει ο ιδιος να μην εμαθε (παιδεια), εμαθαν σιγουρα οι συναδελφοι του.

Ομοιως καμπανες επεφταν για οσους δεν φορουσαν ατομικα μεσα προστασιας. Εν ολιγοις, υπαρχει ενα πλαισιο αμα θες συννεχιζεις να υπαρχεις αρκει να συμμορφωνεσαι με τους κανονες. Αν δεν σ αρεσει να φορας ζωνη -κρανος, ή γουσταρεις να πινεις και να οδηγας-ή να κλεινεις ραμπες ειμαι ΑΠΟΛΥΤΑ υπερ του να σε ξεσκισουν . ΞΕΣΚΙΣΜΑ , ολοι το θυμουνται και μελλοντικα προσεχουν.

Δεν ειναι (μονο) η ποινη, που εφερε την συμμόρφωση με τους κανονες, αλλα ο συχνος ελεγχος! Αν ο αλλος ξερει οτι θα υπαρξει ελεγχος, οποια και αν ειναι η ποινη θα συμμορφωθει. Και 5 ευρω να τους εβαζαν ποινη, σιγουρα θα υπηρχε συμμορφωση.

Στην Ελλαδα, ειμαστε αλλου-γιαλλου, γιατι εκ των πραγματων δεν υπαρχει ελεγχος ή υπαρχουν τροποι να τον προσπερασεις. Αν ξεραμε ομως οτι ΔΕΝ, θα το σκεφτομασταν πολυ πριν κανουμε οτιδηποτε.

nektart έγραψε:
Φυσικα οι δρομοι δεν ειναι καλοι, ουτε φωτισμος, ουτε καθαριοτητα αρκετη . Δεν το συγκρινω ομως ουτε το βαζω στη ζυγαρια με τον αλητη που αποφασιζει να σπειρει θανατο με το 2τονων λαμαρινα οπλο του.

Οι δρομοι, οχι μονο δεν ειναι καλοι, αλλα ειναι επικυνδινοι!!!! Ακομα και μεγαλη δρομοι, Εθν.Οδοι εκτος οτι εχουν κακοτεχνιες κατασκευαστικες, εχουν και λαθη ως προς την οδηγηση. πχ αντι να υπαρχει εξοδος δεξια με αερογεφυρα, φτιαχνουν διχαλα και ο τερμα δεξια, θα πρεπει να κινηθει τερμα αριστερα, για να παει εκει που θελει. Ακομα και στο ατυχημα με την Porsche, οι τουαλλετες δεν ειναι σωστα φτιαγμενες, οπως και τα περισσοτερα parking στις Ε.Ο.

_________________
Ο χειμώνας έρχεται...
Εικόνα
Κανόνες Λειτουργίας - Ανάρτηση Φωτογραφιών - BBCodes - Αποποίηση Ευθυνών


Παρ Νοέμ 03, 2017 5:19 pm
Προφίλ WWW
Prepping student
Prepping student
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2015 12:54 pm
Δημοσιεύσεις: 415
Ευχαριστησε: 16 φορες
Τον ειπαν ευχαριστω: 38 φορες
Θα πιασει στην πτωχευμενη χωρα μας, γτ δεν εχει να πληρώσει ο παραβατης αρα θα προσεχει.. Εν ολιγοις μονον με το φοβο του σκισιματος θα προσεχω..

Οσο και να φταινε οι δρομοι, οσο χαλια και να ειναι το οδοστρωμα, με λαθος κλιση κτλ, το ρημαδι το γκαζι, η παραβιαση κοκ, η σουρα, εν κατακλείδι η προσωπικη λαθος επιλογη ειναι που φταιει τις περισσοτερες φορες.. Συμφωνω λαθος οι τουαλετες αλλα και παλι το γκαζι εφαγε τον κοσμο

Οσο για την τιμωρια με εργασια σε δομες πχ ΚΑΤ, αν δειτε ποσο πινουν οι συναδελφοι μου και μετα οδηγουν ειναι να απορεις... Προσφατα παλι φιλος ορθοπεδικος χειρουργους τουμπαρε αφου πρωτα δοκιμασε ποσοτητες τσιπουρο.. Τεσπα..

_________________
Εξειδίκευση είναι η διέξοδος της άγνοιας προς μίαν κατεύθυνσιν.


Κυρ Νοέμ 05, 2017 12:02 am
Προφίλ
Admin
Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 03, 2012 9:39 pm
Δημοσιεύσεις: 11318
Ευχαριστησε: 372 φορες
Τον ειπαν ευχαριστω: 212 φορες
Οτι θα μειωθουν, θα μειωθουν, όχι όμως από συνετή συμμόρφωση , αλλά από τον φόβο κ μόνο του φτωχού, που θα τρέμει το πρόστιμο. Όπως μειωθηκαν τα τροχαια, επειδή ο κόσμος καταθετει πινακίδες.

Απο κει κ πέρα όμως η οδηγικη συμπεριφορά κ ο χαρακτήρας του Έλληνα (κ πλέον αλλοδαπου) οδηγού, δεν θα αλλάξει. Τα τροχαια θα είναι πιο λίγα, αλλά πιο τραγικά.

Αν δεν υπάρξει πραγματική αστυνομευση κ έλεγχος ο κόσμος δεν θα αλλάξει συμπεριφορά. Το βλέπεις όταν υπάρχει περιπολικο στο δρόμο κ όλοι πάνε σαν κότες κ μόλις στρίψει, γκαζωνουν.

Μακάρι να πιάσει, αλλά φοβάμαι ότι στην επομενη "αύξηση", πάλι τα ίδια θα λέμε.

_________________
Ο χειμώνας έρχεται...
Εικόνα
Κανόνες Λειτουργίας - Ανάρτηση Φωτογραφιών - BBCodes - Αποποίηση Ευθυνών


Κυρ Νοέμ 05, 2017 10:41 am
Προφίλ WWW
Bushcrafter
Bushcrafter
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Ιαν 08, 2014 11:44 am
Δημοσιεύσεις: 2993
Ευχαριστησε: 113 φορες
Τον ειπαν ευχαριστω: 63 φορες
nektart δε συμφωνω και πολυ με αυτη την προσεγγιση καθοτι δινει βαρυτητα στην καταστολη και οχι στην προληψη. συμφωνω μεν οτι οπου δεν πιπτει λογος μερικες φορες πρεπει να πιπτει ραβδος αλλά αυτο ειναι σε καποιο βαθμο ραβδος χωρις προηγουμενως να υπαρξει λογος, κατι σαν εκδικηση δηλαδη και χειροτερα γιατι το προστιμο δεν καταβαλλεται για να μην εχουμε ατυχηματα κλπ αλλά για να μαζευτουν λεφτα και να πανε... ξερετε που.
γενικα συμφωνω με το περιφημο βιβλιο του τσεζαρε μπεκαρια «περι εγκληματων και ποινων» το οποιο και προτεινω για διαβασμα
εδω στα αγγλικα http://libgen.io/book/index.php?md5=B53 ... 6506753098

_________________
έσο έτοιμος;;;


Κυρ Νοέμ 05, 2017 1:02 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Απαντήστε στο θέμα   [ 19 Δημοσιεύσεις ]  1, 2  


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
POWERED_BY

All copyrights reserved for Fugazigr.com. (2012)

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com